
شازده كوچولو پرسید:
با غم از دست دادنش چطور كنار بیام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بودیش بعد غمگین شو...!!!
بخش عمده ى زندگى ما در تَوَهم میگذره
توَهم مالکیت ....

ما را در سایت نویسنده های رویایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153